Monday, October 10, 2011

[Updates] BYJ promoting Kyoto Sawai Soya Sauce? - Updated

source: twitter / translated by tomato99


 tomato99 
 by xiaoyiyan
it was shooting, there're some staff, but we were only customers! he does hav such aura. really was a shock today (smile) RT:
 tomato99 
 by xiaoyiyan
RT  一応撮影だったので、スタッフの人が数人いましたけど、客は私たちだけ!オーラはかなりありましたo(^▽^)o芸能人を見てもあまり何も思わないんですが、今日は衝撃でした(笑)
 tomato99 
 by xiaoyiyan
A shock of meeting BYJ at a SSshop. it's a small shop, he talked to me. BYJ is such a handsome man...he was shooting. RT:
 tomato99 
 by xiaoyiyan
RT : ペヨンジュンさんと醤油店で会うという衝撃。小さいお店で話し掛けられた。ペヨンジュンさん、なんて男前なんだ…。番組の撮影だったから俺も番組に出てしまうかも…。
 tomato99 
 by xiaoyiyan
it's a small shop, only BYJ and me and K were only ones there! he was shooting a tv program, it was really surprising RT :
 tomato99 
 by xiaoyiyan
today, went to buy soy sauce, BYJ was there. RT : 今日醤油を買いに行ったら、ペヨンジュンさんがいました!小さいお店やからペヨンジュンさんと俺とかなみんしかいなかったよ!番組の撮影らしく、かなりビックリでした



 tomato99 
 by xiaoyiyan
Sawai Soy Sauce hp 
 tomato99 
 by xiaoyiyan
Sawai Soy Sauce, creating soy sauce Check this video out -- 濃厚な味の『京もろみ』【京都生活】  via 
 tomato99 
 by xiaoyiyan
RT : ただいま(^o^)v今日は色々な事がありました!『澤井醤油本店』で、《ペ・ヨンジュン》さんに会いました。これはほんと、ビックリです!!!ほんとうに、やさしさ溢れる素敵な笑顔で、薦めてくださった醤油です。嬉しすぎ
 tomato99 
 by xiaoyiyan
met BYJ at "Sawai Soy Sauce," great surprise! real kind & great smile, he recommended tis ss. so happy RT :
 tomato99 
 by xiaoyiyan
BYJ was recommending tis ss to ppl. they were shooting for CSTV. RT : 特殊能力があるんじゃないぞ!ペ・ヨンジュンがかなみんにすすめた醤油なの!笑 CSテレビの撮影で来てたみたい、



View Larger Map

2 comments:

Anonymous said...

OH. IM SORRY ONNI.. I WAS THE ONE WHO SHARED IT AT KOB. I GOT A LITTLE BIT EXCITED. SORRY SORRY SORRY. I WON'T DO IT AGAIN. (^___^)v

THANK YOU FOR SHARING IT TO US. KAMSAHAMIDA...


MUCH LOVE,

KATZ25

xiaoyi said...

Hi KATZ25,

No worries. Glad u understand. Cheers.

Loves, xiaoyi