Thursday, October 06, 2011

[Trans / Updates] BYJ went to Kyoto

source: twitter / trans by tomato99


 tomato99 
 by xiaoyiyan
he was wearing leather jacket with sunglasses. RT : お忍びって感じでしたね。ワイルドチックに革ジャン&サングラスでした


 tomato99 
 by xiaoyiyan
He changed to regular car at Kyoto & wondered why?? but there were so many aunties waiting at Kyoto station, no wonder.. RT
 tomato99 
 by xiaoyiyan
Today, on my way to Kyoto, got on same Shinkansen with Yonsama. He looks much handsome in real person than on TV (cont) RT :
 Shig 
 by xiaoyiyan
今日京都へ移動する新幹線でヨン様と同じ車両になった。実物はテレビよりカッコよかったかな。同じく京都で降りたのだけど別な車両(普通車)に移動していたので???と思ってたら案の定京都駅のホームにおばさま軍団がw。そりゃ避けるわな。
 koria 
 by xiaoyiyan
おちつきまへん。フロリダにいかなあかんのに・・ ヨンジュンは京都へ? - Yahoo!ブログ 
 オクッチ 
 by xiaoyiyan
@ 
 そっそっ、私服でしたがびっくり。
 オクッチ 
 by xiaoyiyan
@ 
 京都ですよ
 オクッチ 
 by xiaoyiyan
まさか、同じ電車にヨン様が乗っていたとはっ(^^;;

No comments: