Monday, October 24, 2011

[Trans] BYJ went to the Animal Hospital

source: twitter / Sis D
Thanks Patty for the translation.


joyjuhee202 이기주희

동물병원 왔는데 배용준!!만났다~ 상근이랑 같은종 키운다 ㅋㅋㅋㅋ

 안..안녕하세요 했더니 욘사마 포스로 네~ 안녕하세요라고 해주셨다

사진찍으면 안된다고 할까봐 패스 흙..ㅋ


joyjuhee202 이기주희

@tyrlsuah ㅋㅋ배용준 대신 배용준 개 격하게 안고왔어요 ㅋㅋㅋㅋㅋ

Translation:

She ran into him at the Animal Hospital, he has same
type of dog.  She said hello to him, "Anyong haseyo",
and he said hello to her.  She didn't take a picture, she thought about take a picture, but he might say no, so
she didn't.....

She was lucky, got to see him....

No comments: